Ես սեբաստացի եմ

Ես սեբասատցի եմ։ Ես սովորում եմ երրորդ դասարանում։  Մեր  դպրոցը  շատ  լավն  է։ Մենք  շատ  ենք   ճամփորդում, համակարգչային ծրագրերով ենք  աշխատում։ Հեծանիվ ենք վարում։ Շատ  հեշտությամբ լողում ենք։ Ես շատ  եմ  սիրում  մեր դպրոցի ըդհանուր պարապմունքները։ Այդ  ժամանակ մենք պարում  ենք  ու  երգում  բոլոր սեբաստացիներով։ Այդ  գեղեցիկ  Ընդհանուր պարապմունքները  միայն մեր կրթահամալիրում  կան, որովհետև  մենք  սեբաստացիներ ենք։                                                                                                                                               Մի  քանի  հարց  իմ  մայրիկին

  1. Դուք հավանո՞ւմ եք   մեր  կրթահամալիրը․                                                                                                                                                        — Այո։
  2. Եղե՞լ է ձեր դպրոցում մի բան, որ մեր դպրոցում  չկա․                                                                                                                                    — Մեր դպրոցում  զանգն  էր  ազդարարում դասերի  սկիզբն  ու  վերջը։
  3. Ձեր դպրոցում էլ  եք  համակարգիչներով  աշխատել․                                                                                                             — Մենք  մեր  բոլոր  հաձնարարություները   միայն  կատարել ենք  տետրերի  մեջ։

Leave a Reply