Հորինուկ «Չարաճճի դդումիկը»

 

 

 

Չարաճճի  դդումիկը

Մի    անգամ   ղափամայի    ծեսին  տատիկը  որոշեց    պատրաստել  ղափամա։ Նա  գնաց  անտառ  դդում   գտնելու։ Նա   անտառի ճանապարհին   տեսավ  մի  դդումի։ Դդումը սկսեց  գլորվել  տատիկի  շուրջը։  Տատիկը  դդումիկին ասում  է․

-Ի՛մ  փոքրիկ  դդումիկ,  չե՞ս  գա  գնանք  իմ տուն  քեզնից  մի   համեղ  ղափամա  պատրաստեմ։

Դդումիկը  ասում  է․

-Խնդրում  եմ ,  բարի՛  տատիկ , ինձնից  ղափամա  պետք  չէ    պատրաստել։

Տատիկը ասում  է․

-Դդումիկ  ջա՛ն , դդումի՛կ, խնդրում  եմ  արի։ Ես գնամ բաղադրիչները պատրաստեմ։

Մինչ  տատիկը բերում  է բաղադրիչները  , դդմիկը  թաքնվում է ։ Եվ  տատիկը  կանչում   է․

  -Դդմի՜կ,   դդմի՜կ,    իմ  փոքրի՛կ , որտեղ ես թաքնվել  դու։  Իմ  դդմիկ,  արի,   ես  քեզ  չեմ  պատրաստի,գնանք հարիսա պատրաստենք։

Դդումիկը  դուրս  է  գալիս,    տատիկը  բռնում է  դդումիկին  և  պատրաստում  համեղ  ղափամա։

 

Leave a Reply