Ես՛ որպես «Ուրախ արևներ» ռադիոյի պատասխանատու

Ինձ  դուր  է  գալիս  ռադիոյի  պատասխանատու լինել ։  Ինչո՞ւ ,  որովհետև  ռադիոն  հետաքրքիր  է  ինձ  ։ Ռադիոն    մեզ  սովորեցնում  է   տարբեր  բաներ։  Ես  երբ  առաջին  անգամ  ռադիո  արեցի    ինձ   համար դժվար  էր,   որովհետև   առաջին անգամ  էի  անում   ես ռադիո։Բայց  իմ  մայրիկը  և  իմ  ընկերները ուսուցչուհուս հետ  ինձ  օգնեցին։ Մեր ռադիոյի  անունը  «Ուրախ արևներ» է։  Երբ  որ   մենք արեցինք ռադիո ես, մայրիկս և իմ  քույրիկը  որոշեցինք, որ պետք է  «Ուրախ արևներ» ռադիոյի անվանունը  ասենք   երգի  ձևով, հետո այն  այնքան դուր եկավ ընկերներիս, ուսուցչուհուս, որ այն դարձավ մեր ռադիոյի նախերգը։ Իմ ռադիոթողարկումներյն են ՝

  • Ամորֆոֆալուս  ծաղկի  մասին
  •   Արաքս  գետի  մասին
  • Շախմատի մասին
  • Ապրիլի 1-ի  մասին
  • Ամենամեծ մարդու մասին։
  • Պարի  մասին

 

Ես  շատ  եմ  սիրում  գտնել  տեղեկություն, որովհետև    մենք  շատ  հետաքրքիր  տեղեկությունները սովորում  ենք։

 

 

 

Leave a Reply